Dagis, dag två

Jag är själv hemma. Freja är på dagis. Jag tror jag måste rabbla föregående mening för mig själv sjuttioelva gånger för att jag verkligen ska fatta innebörden. Freja är på dagis. Dagis är ju nåt som alla andra ungar går på. Jag gick aldrig på dagis och det känns verkligen helskumt att min lilla fantastiska skrutt ska gå på dagis. Overkligt.

Men nu är hon där. De föreslog att hon skulle få stanna och äta lunch där, och att jag kunde gå hem. När jag sa det till Freja gjorde hon en glädjepiruett. Och sen sa hon att hon måste plocka blommor till mig innan jag går. Då sa jag att det behöver hon inte alls och då gav hon mina ben en snabb kram, sprang iväg till kompisarna och skrek hej då mamma!


Freja är på dagis. Freja är på dagis. Freja är på dagis. Freja är på dagis. Freja är på dagis.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad roligt att få se ultraljudsbilden. Vad härligt!!!! Förstår att du längtar massor!

Vad kul att det går bra för Freja på dagis också!

KRAM!!

2009-08-28 @ 13:37:15
URL: http://www.mingoafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0