Freja o ballongen

Det får bli ett inlägg i alla fall, även fast jag redan läckt storyn. Vi var alltså på grönan igår, och ballongtokiga Freja blev tidigt lovad att få en ballong när vi skulle åka hem. I samma sekund som hon såg en helikopterballong bestämde hon sig för att hon ville ha en sån! Och hon var orubblig. Hennes tre år äldre kusin försökte inverka med lite flickighet och få henne att välja en Hello Kitty- ballong, men Freja skulle promt ha en helikopter!



Och jag är glad att hon är hon och inte redan fallit offer för alla könsfällor.

Men det fixar väl dagis i ett nafs..;)

Kommentarer
Postat av: Marlie

Hon ser iaf nöjd ut över sin ballong! :)



Dom är fina mina vänner :)

Haha mina underfunderingar?? Vad är det för ord? :)



Vi får väl se ;) Puss

2009-08-21 @ 22:06:52
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: Marlie

Nejnej, känner mig inte efterapad! :) Jag säger som Ida säger i min blogg - jag ÄLSKAR att läsa bloggar som uppdateras OFTA, med allt olika! Puss igen!

2009-08-21 @ 22:09:09
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: Nettan

Heja Freja!!!!



Åh vad härlig hon är, helt i min smak! Jag skulle oxå ha valt helikoptern istället för en larvig Hello Kitty. Var inte så säker på att det ändras för att hon börjar på dagis, det beror ju helt på vilka fröknar hon får.... Skulle hon ha mig som fröken så skulle det absolut inte ändras, det är ett som är säkert iaf.



Kram på dig!

2009-08-21 @ 22:27:31
URL: http://www.skorpan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0