att fotografera Freja

Jag mutar Freja för att kunna få några bra kort på henne.

När jag har kameran i handen så är det som om jag upphör existera för henne. Hon tittar bort, blundar, gömmer sig, grimaserar och svarar inte på tilltal. Det är först när jag börjar lova henne godis o glass o tv-tid som jag kan få henne att titta på kameran en sekund.

Och jag vet inte vad som är värst. Att jag ger henne onyttigheter i onödan, eller att jag fotograferat sönder henne.



Men det allra mest orättvisa är Frejas vänner som poserar när jag tar fram kameran! Orättvist!

Kommentarer
Postat av: Veronika

Tyvärr tror jag dom når en viss ålder och då blir dom plötsligt medvetna om va kamera är, tuva har ännu inte kommit dit men Jonte kan aldrig se "normal" ut på kort:) men hoppas de bara är en fas hon går igenom:) hon ska kanske få fota mamma lite:) puss

2009-08-17 @ 18:36:31
URL: http://frulandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0