Kraken mår bra!

Tack för alla tummar som ni hållit - det hjälpte! 

Kraken är en pigg och livlig liten bebis som mår hur bra som helst!


Han (för jag tror att det är en pojke) (men jag borde oxå erkänna att jag var lika övertygad om att det var en pojke i magen när Freja bodde där) visade upp sig på alla tänkbara sätt, sög på tummen, viftade med armarna, sparkade på mig, och var alldeles bedårande söt och gudomligt levande! 

Precis såhär såg han ut:
 

Nu ska jag vara lyckligt gravid på riktigt! Älskade unge vad jag längtar efter dig!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Oh där ramlade mina tårar av glädje för dig/er och lilla Lukas för jag tror att det är en kille :-))



Kramizzar imassor och pussa den lilla ladyn inför dagis imorgon håller tummarnam:-))

2009-08-26 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0