Skrållan är nysnaggad

Idag har jag gjort något som nog är många småflickors dröm - jag har klippt håret på Skrållan! 

Ack så förbjudet,men i detta fall så var det faktiskt tvunget. Min dotter har ett måndagsexemplar av den populära dockan, och redan efter ett par dagars lek så var håret så trassligt och tovigt att det bara stod rakt upp och såg förjäkligt ut. Idag var Freja väldigt upprörd över att hon inte kunde få på Skrållan en mössa - och lösningen blev att klippa bort det hemska håret!  



Jag ser oxå hur ojämnt håret är, och så snart jag inte har en envis treåring som står och sliter i henne ska jag fixa till det!

Och för att lugna er ytterligare kan jag berätta att vi har ett alldeles sproilans och fint skrållanhuvud i förrådet - men jag tänkte vänta nåt år till med att sätta det på plats.

Ps: Jag har fixat kategorier här i bloggen! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0