Frejas nya rum

När Frejas rum ändå var tomt på leksaker så bestämde vi oss för att ta tag i den planerade ommålningen. Och vi inte bara målade om - rummet har fått ett riktigt ansiktslyft! :) Och när vi införskaffat lite ny förvaring, en bokhylla, nån matta och lite annat smått och gott kommer rummet vara det absolut finaste barnrum jag kan tänka mig! Det är så skoj att få göra fint hemma! :)

Och jag tänkte såhär - jag lägger inte upp en massa bilder här, mest för att det är så satans svårt att få till bra bilder men oxå för att lite nyfikenhet kanske kan locka er att komma hit i stället - och vi tycker om besök! :)






Kommentarer
Postat av: Marlie

Härligt att du är nöjd :) Tycker Freja om det?



Jahaaaa, vi får nog komma snart dårå :) puss

2009-11-02 @ 08:07:50
URL: http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0