i min mage bor..

.. en lillebror!

Japp, nu har vi varit på ultraljud och sett en livlig liten krabat i magen. Doktorn fick kämpa lite för att få se nånting överhuvudtaget så som han for runt. Allt såg väldigt fint ut - huvudet, hjärtat o ryggraden var hela o fina. Det fanns vätska i både magsäcken och urinblåsan. Lillebror mår nog fint och fungerar som en bebis ska! :)

När doktorn väl zoomade in mellan benen på bebis för att avslöja om det är en brorsa eller syrra på väg så såg faktiskt till och med jag den lilla snoppen! :D Vi ska få en pojke, en lillebror! Det känns spännande och lite läskigt! Jag ska ta det som en utmaning att uppfostra en trevlig, mjuk och fin pojke som kan bli lycklig utan att vara macho och trampa på andra! :) 
                
Freja blev glad för en lillebror och tycker att han ska heta Nisse. *kärlek* Namnfrågan är nu brinnande het och jag vet inte var vi ska hitta ett namn till lillebror, men vi har ju gott om tid att knäcka den nöten! :) Nu ska jag shoppa pojkkläder! :D

Tack till alla er som tänkte extra på oss idag! <3





Kommentarer
Postat av: Hanna

Nisse är väl jättefint!! Hejja Freja! PUSS!

2009-11-18 @ 14:17:44
Postat av: mamma

Vad härligt att freja gillade en lille bror:)) Ja det är ju ett släkt namn nästan så varför inte :)) Skönt att allt såg bra ut :)) Älskar dig/er puss

2009-11-18 @ 16:30:56
Postat av: Ulrika

Leo, Hugo, Tobias,Oscar,Benjamin, Max, Arvid, Elias nåt som Freja kan tycka om att kalla sin bror? Stort grattis till er! Puss o kram :D

2009-11-18 @ 16:34:39
Postat av: Nettan

Alla ovanstående namn går bra UTOM Tobias!!! Sen så finns ju Loke, Kevin, Melwin, Zack, Neo, Noa, Alvin, Albin, Jens, Justin, Nicko.... Ja du Nettan, det finns såååå många fina pojknamn att välja på!!!



GRATTIS till lillebror!!!



Kram Nettan

2009-11-18 @ 16:48:52
URL: http://www.skorpan.bloggplatsen.se
Postat av: Veronika

Ett jätte grattis till er!!!



Ja namn är sällanb lätt synerhet med tre viljor, tro mig;)



och vissta har du rätt i att vi får tid för varandra, men tror du liksom jag säkert önskar att man nån gång kunde få en romantisk kväll på tuman hand:)



puss

2009-11-18 @ 17:14:39
URL: http://frulandstrom.blogg.se/
Postat av: maria fälth

En pojke va roligt..Stort grattis vännen.NIsse var gulligt goa freja måste verkligen synas snart känner att man saknar er liksom. kraaaaam

2009-11-19 @ 08:04:43
Postat av: Ulrika

Ja det var också fina namn, men jag skulle vilja ha Noa eller Kevin om jag får nån liten kille nån dag. Kan jag vara så fräck att paxa dom? ;) Puss

2009-11-19 @ 20:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0