Min goa unge

Om det inte var för att hon nyss bet mig i fingret så att det nästan gick hål skulle jag tro att jag har en exeptionellt underbar unge! Idag när vi satte oss på hennes säng och jag skulle läsa böcker för henne så hade vi ganska svårt att hitta en ställning som funkade och jag suckade lite och sa "jäkla mage å va i vägen". Då stannade hon upp, stirrade argt på mig, klappade mjukt på min mage och sa "men mamma, det är ingen jäkla mage, det är ju vår bebis där inne". :D Visst är hon go..? :)


Kommentarer
Postat av: Marlie

Åh kärlek! Goda unge!!! Jag blir tårögd.



JAG VILL OXÅ! Puss

2009-11-04 @ 18:08:02
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: Tesan

Tur att hon påminner dig ibland! :)



Hoppas du kna hitta tillbaka till ditt eget ställe!

Kramar

2009-11-04 @ 22:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0