Min kunskapstörstiga skrutta

Freja vaknade just ledsen. Jag gick in till henne o frågade vad som stod på, och fick till svar:

"Dumma, dumma bokstav".


Jag undrar hur hennes drömmar ser ut..!? :D

Men hon är lite besatt av bokstäver och har lärt sig F o G allaredan! När jag läser böcker för henne så stoppar hon mig och vill veta vad det står här o där. Jag följer numer texten med pekfingret när jag läser för henne, och hon avbryter inte riktigt lika ofta.

Och hon är också lite besatt av engelska ord och undrar ständigt: "hur säger man bord/stol/katt/mamma/Freja/mormor/hus/bok osv på engelska...???"

:)

Kommentarer
Postat av: Storasyster o Moster o Mamma

Ligger kanske i släkten! Jag var på utvecklingssamtal om Emil igår, han är bäst i klassen på engelska! Det enda ämnet han kan allt i....=) mmmmm Älskar MIN SON!!!!

2009-11-04 @ 08:34:05
Postat av: Nettan

Det är bra Emil, kaxigt värre! :D <3

2009-11-04 @ 08:55:05
Postat av: Marlie

Suck, då kommer min 3åriga kusin också knäcka mig snart! :D :) Älskar er!

2009-11-04 @ 13:24:04
URL: http://marliie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0