MVC

Jag var på MVC igår. Bebis mår bra och hans hjärta slår 146 slag/minut. Så snabbt slog Frejas oxå när hon låg i magen. Det sägs att det är tecken på att det bor en flicka i magen. Men jag är ändå övertygad om att det är en pojke. Jag är glad att få klart besked om en månad. Sen ska vi göra UL i v32 oxå för att se att moderkakan inte blockerar bebis exit. Och då får vi nog se snoppen igen.

Jag längtar som fan. Jag vill att magen ska bli superstor och att det ska synas när bebis sparkar o hickar. Jag vill att Freja ska kunna få känna när han sparkar. Hon tycker om att mysa med magen, men blir ju lite frustrerad när hon inte får något gensvar. Och ja, det är på hennes eget initiativ hon myser med magen. Jag försöker sno åt mig myset, men det är syskonmys och jag får glatt bara titta på.


Kommentarer
Postat av: Marlie

Mysigt, jag blir lite avundsjuk.. Vill också springa på MVC och vara stor och tjock :)



Härligt att det lät bra! Jag längtar också som en toka på få veta vem som bor där inne :) Puss

2009-10-21 @ 12:59:45
URL: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0