Nu är den tiden här igen.

Jag får inte med mig Freja ut. Hon bara inte vill. Jag försöker locka med alla roliga parker, skogsutflykter, biblioteksbesök och shopping. Men hon bara vägrar. Det enda hon kan tänka sig att göra är att gå till lilla affärn och köpa fredagsmys, och sen raka vägen hem igen. Men, vi kan ju inte fredagsmysa varenda dag! :)

Vad mycket lättare livet skulle vara om man var en sån morsa som bara fick sina ungar att lyda och struntade i vad de tycker och tänker. Fast ändå inte.. :-/


Kommentarer
Postat av: Marlie

Vi skulle kunna byta en stund.. :) Jag försöker locka Saga med allt man kan göra inne när vi är lediga. Jag måste nog skärpa till mig och gå ut lite mer :)



Lilla affärn och fredagsmys - goda hon! :D Puss

2009-10-28 @ 13:03:26
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: Irony by Linn

Haha, då vore allt så mycket simplare, true!



Ha det gött! =))

2009-10-28 @ 14:16:12
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0