Prickigt

Freja är alldels prickig på hela kroppen. Utslag överallt som kliar och är besvärliga. Stackarn, vi ska till doktorn om en stund och se om vi kan få svar på vad det beror på!



Och precis som igår vaknade hon på tok för tidigt idag - 5.15, och var både rastlös o hungrig. Men idag startade vi med ordentlig gröt så hon har faktiskt bara hunnit med ett mål idag! Vid strax efter sju så skulle hon prompt leka med deg, och vad kan en stackars mor göra..? Jo, leka med deg hon oxå:



Jag måste haft min dotter som inspirationskälla när jag gjorde en födelsedagstårta på beställning av henne själv. Naturligtvis är hjärtformen en symbol för min kärlek till henne, men jag tänkte mer på att tårtan oxå blev alldeles prickig.. ;) :D

Kommentarer
Postat av: En moster

Kanske vattkoppor? kram

2009-10-08 @ 10:47:59
Postat av: mamsen

Men lilla gumman som du ser ut Jättekramar till henne fån oss Pussar

2009-10-08 @ 13:05:34
Postat av: Veronika

Ja du kan inte annat än säga att jag lider med henne, är själv expert i utslag:)inte roligt de är så de kliar på hela mig!!!pussa på henne från mig och trodde tårtan va till mig;) puss

2009-10-08 @ 20:03:04
URL: http://frulandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0