Vi har haft en pysslig dag

Freja har ett nyvaknat intresse för verktyg, och allt som man kan göra med dem. Idag ville hon så gärna spika - hur spelar inte så stor roll, så jag snodde en planka från en trasig lekstuga och så fick Freja gå loss med hammare och spik:
 

Det är oxå viktigt för henne just nu att hennes pappa är bra på många saker, bland annat så vill hon att han ska fixa saker som är sönder. Och Göran är en fantastisk man på många sätt och vis, men han är fan inte händig. Men jag får på moppo av Freja om jag försöker säga emot henne. Så just nu är det en låstassanning här hemma - pappa är jättebra på att laga saker! :D

Vi har oxå målat och gjort lekfigurer a´la Bolibompa och sprungit runt i lägenheten och lekt som småbarn alla tre. Ingen av oss är särskilt bra på att måla, men det är tanken som räknas! :)


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh vilken härligt mysig lördag ni verkar ha haft det, och vad kul det är att läsa att det fortfarande finns föräldrar som busar och leker med sina barn!!! Kan verkligen se er tre springa runt i lägenheten och stojja, sååå underbart!

Hoppas söndagen blir lika härlig.



Kraam

2009-10-03 @ 22:09:20
URL: http://www.skorpan.bloggagratis.se
Postat av: mamsen

Ja vad gör man inte för sina barn jag vet :-)) ha det bara jätte bäst Puss

2009-10-04 @ 17:26:17
Postat av: Veronika

gud va duktiga ni är, om mina barn ville pyssla, har aldrig varit jontes grej hoppas tuva kommer tycka de är kul:)puss

2009-10-04 @ 18:54:33
URL: http://frulandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0