240cm

Nu har vi en riktigt stor säng! Så nu kan en växande mage och så småningom en bebis få plats hos oss. Ja, jag kan få plats å röra lite på mig oxå - det har varit ont om sån plats på sistone! Två välväxta vuxna och en treåring som ska samsas om 160cm var faktiskt lite tajt.



Och, ja, Freja ska få ett stort täcke. Hennes ligger ju på hennes säng så hon får hålla till godo med bebistäcke inne hos oss så länge. Eller, jag får hålla till godo med bebistäcke så länge. Vad gör man inte för dem man älskar?

Och, så måste vi visst köpa en massa nya påslakan - vi har ju bara två o två som passar ihop!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, vad jag ångrar att jag inte fotat vårat sovrum så som det sett ut den senaste veckan... Visserligen har xtra bädden varit nedanför min säng men OOOOOJ så skönt J har sovit där!!!

Idag har jag tagit bort den och sagt att nu får han faktiskt sova i sin säng... ja, jag vet... han kommer komma upp till oss mitt i natten och lägga sig med huvudet vid våra fötter för att inte störa för mycket, det är ändå skillnad på en 3 åring och en 8 åring....



Kram

2009-09-14 @ 21:21:21
URL: http://www.skorpan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0