Arghgah!!!

Igår hade vi världens skitdag, som började redan tjugo över tre på natten. Freja och jag gjorde inte annat än att bråka, tjafsa och skrika på varandra. Vi är helt i ofas. Idag skulle hon då äntligen till dagis- äntligen både för henne och för mig. Men, så skulle dagis på skogsutflykt och Freja skrek hysteriskt tills fröken ringde och bad mig hämta henne. Jag skulle behöva andas lite, bara liite. Och nu idag, jag kan ju knappast hitta på något skoj med henne när hon skrikit sig hem från dagis - det vore ju en belöning och det vore ju inte rätt. Så, nu ska vi sitta här hemma och ha tråkigt och äta på varandras själar igen. Skit.

Och dagis ska till skogen i morgon oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0