den förste indianen..?!

I natt hade jag en underlig dröm.

Jag levde tillsammans med en hel hög med burdusa grottmänniskor på ett stort skepp. Vi försökte komma i land lite här o var men det var få som uppskattade vår våldsamma påhälsning och alla försvarade sig med ännu mer våld. Vi började få ont om mat på båten och vid vårt sista landstigningsförsök så blev vi tillfångatagna och vårt skepp eldades upp. Jag höll hela tiden en låg profil, och när alla mina "medmänniskor" blev infångade så lyckades jag smita undan o behålla min frihet. Jag levde som ett djur i skogen och tog mig fram ljudlöst. När jag stötte på andra människor så stal jag bara mat av dem, men försökte i möjligaste mån undvika konfrontationer. Men om jag blev attackerad så försvarade jag mig hur bra som helst. Jag minns särskilt en man som jag dödade genom att dra i hans skinn på halsen o gnaga på det, tills jag blottat halspulsådern - och den bet jag av i ett nafs. Plötsligt svingades jag tillbaka till nutid och stod i duschen och försökte tvätta mig ren från allt blod.

Jag vaknade med en grymtning och en kurrande mage.




Kommentarer
Postat av: Marlie

Och du är säker på att du mår helt bra?? ;)



PUSS på dig!

2009-09-25 @ 13:56:33
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: mamsen

Var du inte lite svettig efter dennahemska dröm??? Är det bättre idag med lill fian eller fortfarande upp och ner vända Freja Puss <3<3

2009-09-25 @ 14:15:32
Postat av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Herregud vilken dröm! (Hoppas att du kan skilja på dröm och verklighet.. ;))

2009-09-25 @ 21:00:58
URL: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0