Freja fantiserar

Jag vet inte vad som hänt, men Freja fantiserar ihop de mest otroliga historierna nu. Det brukar för det mesta handla om att hon övervinner monster och jättar på de mest otroliga sätt. Men, nu ikväll innan hon somnade fick jag höra en mer personlig liten story:

Vet du, mamma, jag satt på ditt huvud och bajsade och kissade, så det kom i ditt hår och på ditt ansikte. Haha! Men då duschade du bort det, och du blev inte glad. Sen så somnade du i vattnet. Ja, mamma, under vattnet sov du, men du drunknade inte för du var som en fisk som kan sova i vatten. Men sen så reste du dig och skällde på mig för jag fick inte bajsa i ditt hår. Då blev jag ledsen och sa förlåt. Och du sa inte att jag skulle spara på mina förlåt. Och sen kramades vi.

Jag är ganska analyserande i vanliga fall och vill gärna förstå vad som händer under ytan. Men i det här fallet tänker jag nöja mig med att vara glad att det hela slutade med att vi kramades. :)

Kommentarer
Postat av: Veronika

jag undrar va de söta barnet får allt ifrån:))puss

2009-09-07 @ 22:33:04
URL: http://frulandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0