Freja - mitt kött o blod

Idag gick Freja full dag på dagis. De skulle till skogen och äta lunch där. Det låter ju mysigt tänker både ni och jag. Men när jag kom o skulle hämta Freja så redogjorde två fröknar direkt att Freja hade gjort fullständigt klart att hon inte vill gå till skogen. Väl i skogen hade hon fortsatt klargöra att hon inte ville vara i skogen. När lunchen serverades så klargjorde hon att hon inte ville äta lunch i skogen. Hon hade varit arg och sur hela tiden, tills strax innan de skulle gå hem - då klargjorde hon tydligt o klart att hon tyckte om att vara i skogen.

Min skitunge. <3

Jag tror det var ett litet kontrollfreak som opponerade sig mot att hon inte hade full koll på läget. För det måste man ju ha även om man bara är två år. Jag gissar att nästa skogsutflykt kommer vara mycket trevligare!

Såhär fint lekte hon i alla fall när jag kom för att hämta henne:




Kommentarer
Postat av: Marlie

Men jag säger ju att jag är totalt kär i det där barnet :)



Vi vann båda två, har ocskå hunnit med att uppdatera bloggen en gång till :) PUSS

2009-09-02 @ 14:56:55
URL: http://marliie.bloggagratis.se
Postat av: En moster!

Du Freja, du är väl det härligaste som finns! Precis som barn bara är!

2009-09-02 @ 15:24:38
Postat av: mamsen

oJ VAD KAN HON FÅTT SIN EVISHET IFRÅN........................jAG KAN GISSA KAN DU:) SÅ HÄRLIGT :-))kRAMILEKRAM

2009-09-02 @ 22:22:24
Postat av: Nettan

Härligt att ni gillar min skrutt! :)



Mamma - Ja, jag kan gissa - därav rubriken.. ;)

2009-09-02 @ 22:27:34
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0