Jag har träffat Kraken idag!

Idag var det dags för rutin ultraljud på SöS. Freja vägrade barnvakt men kunde under protest gå med på att köpa glass med pappa under tiden mamma träffade bebisdoktorn. Så, jag fick alltså göra ultraljudet själv, lite läskigt men jag var en stor flicka och tog det med fattning.

Kraken var livlig, söt och alldeles fantastiskt välmående.

Allt såg precis så bra ut som man önskar!

Kraken kliar sig i pannan:


Inte världens bästa bild, men förmodligen världens sötaste bebis! :)


Jag frågade lite försiktigt om vilket kön bebis kan tänkas ha, men det var väldigt svårt att se, tyvärr. Men jag hotade BM med "Tusen nålar" och då kunde hon klämma ur sig en vag gissning - Kanske att det lutar lite mer åt att det är en pojke, men det är väldigt osäkert.

Vi tänker göra ett KönsUL om några veckor i alla fall och få veta mer säkert. :)

 


Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej hjärtat !! såg ditt SMS sent var på möte :-)) Jaha då får vi vänta och se vad det är som döljer sig i din mage NYFIKEN till 1000 :-)) Ha det bara bäst gumman du vet att jag kommer om du vill:-)) puss

2009-09-30 @ 17:04:54
Postat av: veronika

gud va roligt!!!Ser så fram emot en ny liten bebis i familjen!!!Och få köpa massa söta bebis grejor:))



Nu är de bara 2 timmar kvar, längtar, ska kura upp mig i soffan med lite nötter och bara njuta!!puss

2009-09-30 @ 19:06:57
URL: fhttp://frulandstrom.blogg.se
Postat av: Jonas, Johanna & barnen

Vad härligt!!

Vart ska ni göra könsUL? På Tittut?

Vi gjorde ju det på Tittut när vi väntade Vilja och det var hur häftigt som helst att se i 3d och 4d!! Absolut värt pengarna!

Kramar!

2009-09-30 @ 19:35:43
URL: http://www.mingoafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0