Mammaskryt

Det här är min blogg nu har jag bestämt mig för att jag vill skryta om min fantastiska tjej!

*hon sa bibliotekarie utan att snubbla på en enda stavelse

*hon kan hoppa på ett ben

*hon säger förlåt när hon gjort illa någon

*hon har själv räknat ut att hon kommer fylla fyra år nästa gång hon fyller år

*hon vet att bilen måste stanna när det blir rött, och kan köra när det blir grönt

*hon sjunger jättefint o klarar att hålla en ton, t o m klassisk musik som hon hört på TV




Nu är det fritt fram för er alla att skryta i kommentarsfältet! :D


Kommentarer
Postat av: En stolt moster och en stolt storasyster

Härliga härliga Freja! Moster Lotta kommer snart och pussar på dig......=)Älskar er mest!

2009-09-21 @ 19:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0