en dag på stranden

Jag kommer säkert bli positivt överraskad, men just nu känns det jäkligt tveksamt.

Jag ska ha en dag på stranden - utan G. Åka buss dit och släpa på allt o två ungar själv.

Jag vet hur många som helst som brukar göra det utan problem. Mitt krux är att jag inte gillar stranden. Förstår liksom inte what the fuzz is all about. Det är ju bara sandigt, varmt o svettigt, kallt i vattnet, sand i maten, svårt å hitta skugga, tokiga ungar som kräver totalt full uppsikt. Gnälliga ungar som är hungriga för tidigt, eller för sent. Som behöver kissa just precis när man hittat en skön ställning på knöliga filten. Svettiga mackor som inte ens nästan mättar min hungriga mage.

Suck o pust o stön.

Håll tummarna för oss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Preeecis så där tycker jag också. All denna hets med att bada på sommaren.. Inte min kopp te.

Hoppas det ändå går bra för er, hade jag varit hemma så hade jag hängt på! <3

2010-08-13 @ 10:08:15
URL: http://omdulamnademignu.bloggplatsen.se
Postat av: Syster Lotta

Håller totalt med !! Hoppas ni haft en underbar dag iaf! Puss

2010-08-13 @ 18:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0