ja, vad är väl en dag på stranden

Vi hade en riktigt bra dag på stranden. Det var nästan kallt när vi kom, men ju mer tiden gick desto varmare och soligare blev det. Och trots att jag har två avkommor som gärna gör tvärtemot hade vi det trevligt och bra. Barnen badade massor, alla utom Joakim, som mest var i min famn i vanlig ordning.

Men han njöt av att ligga på filten o mysa oxå:


Freja och Aurora är både bästa vänner och värsta fiender - och man kan aldrig riktigt veta när de kommer vara det ena eller det andra. Idag har de varit både och. De är bra söta när de är vänner i alla fall:



Tyvärr glömde jag smörja både mig själv och Freja, så vi är sådär lagom välstekta nu. Freja har inte beklagat sig alls, men hjärtat vänder sig ju i bröstkorgen på mig bara jag ser på henne, stackars barn:


Hon var bra trött innan hon däckade vid nio, men hon skulle promt spela lite Mumintroll på datorn innan läggdags.

Jag kan kanske tänka mig en dag på stranden nästa sommar oxå, men med två små som vill bada får G bestämt följa med om jag ska våga mig på det! :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, Joakim lika glad som vanligt!! sötnos

AOCH! Vilken solbränna...



Kramisar!

2010-08-14 @ 21:05:05
URL: http://www.mingoafamilj.se
Postat av: mamma

Man blir såååååå glad att bara se dessa barn <3<3<3 puss

2010-08-15 @ 11:23:55
Postat av: Hanna

Joakims armar.. får jag klämma?! Gud, så sött!!!

2010-08-15 @ 23:57:53
Postat av: Nettan

tack för era snälla kommentarer! <3

2010-08-17 @ 07:49:19
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0