Wow, kors i taket!

Joakim har sovit jättebra.

*21: somnade på tutt - men inte i famnen.
*22,30: vaknade o somnade om efter en kvart bara jag låg nära.
*03,35: shit, jag gnuggade mina ögon och kollade på klockan 219 gånger. Vi sov nästan 
  fyra timmar i sträck! Tuttade o somnade om bara vi låg nära.
*05,05: vaknade o somnade om när jag vaggade honom i famnen.
*06,30: vaknade glad o väckte mig med joller.

Kanske var det sprutorna på BVC igår som däckade honom. Eller så blev han skrämd när han hörde talas om femminutersmetoden. Eller så vill han retas o visa mig att han visst kan sova bra, men sen fortsätta vakna triljoner gånger varje natt.

Vad det än beror på är jag tacksam för de timmar sömn jag fick i natt!


Kommentarer
Postat av: Syster Lotta

Ja skrämd måste han blivit!! Den metoden är verkligen hemsk. Vad skönt för dig inatt, hoppas det händer igen. Vi håller på att rita kors i taket hemma för varje natt som Wilma sover ensam hela natten, det har blivit ett kors denna vecka =) Puss

2010-08-18 @ 19:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0