Min dotter o hennes Skrållan

Freja fick en jättefin Skrållandocka av sin kusin Marlie i present när hon var bebis. Tyvärr var dockans hår ett evigt bad-hair-day-hår, och efter ett mail till Magtoys fick vi ett nytt dockhuvud. Eftersom Freja var liten då sa vi att hon kunde få det nya dockhuvudet när hon växt till sig lite. Och ikväll tänkte jag glädja henne med ett nytt fint Skrållanhuvud. Men icke sa Nicke. Jag glömde ju att min skruttunge inte är som alla andra. Hon ville absolut inte byta bort sin Skrållan mot nån ny perfekt sak. Hon grät till och med en skvätt. Så jag fick stoppa in det fina dockhuvudet i skåpet igen.


Men jag tycker det är ganska hedervärt av henne att vara lojal med sin vän, och inte bara slänga bort henne för en finare men opersonligare kopia.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Oh det är ju en repris när din kvalitets docka åkte till dockdoktorn :( när hon kom tillbaka så var det knappt du ville ha henne till en början men med tiden gick det okey men mycket prat dig o mig emellan <3<3<3 Puss

2010-12-02 @ 08:03:52
Postat av: Veronika

Lill plutt, skönt att höra tycker jag, att hon älskar sin kompis precis som hon är, ett bra ideal! Ingen är perfekt;) puss

2010-12-02 @ 13:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0