Glassdag och nakendag

Efter att ha småpillat lite i en skål med flingor i morse, så utnämnde Freja den här dagen till en glassdag! Haha, tänkte G o jag och sa jovisst. Och sen har hon ätit glass. Frukost: en päronsplit och en nogger. Lunch: en sandwich, en cocacolaflaska, smakade på en 88:an o ratade den. Middag: en chokladpinne och nu sitter hon o suger på en piggelin. (Och för alla präktigheter kan jag trösta er med att hon faktiskt åt lite matmiddag oxå).
 
                       

Och jag tror Joakim blev inspirerad, för när jag skulle ta på honom en t-shirt inför strandutflykten så skällde han på mig, bestämt, och jag tror det var hans sätt att utnämna dagen till en nakendag. Och det fick det bli, i alla fall för hans räkning, till allas stora lättnad. Han har varit nakis hela långa dagen - vaknade i bara blöja o lär somna med bara blöja på sig. 

                       


P.s. det här inlägget är helt osponsrat! D.s.

Kommentarer
Postat av: mamma

Sååååååååå härligt att läsa dina bloggar igen <3 Men verkligen kämpar för att skicka kommentarerna för jag har så svårt att hitta korta och se vad det sår <3 Härliga barn du har hjärtat <3<3<3 Puss

2010-07-12 @ 05:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0