Härliga sommar!

Vad härligt att vi äntligen fått sommar på riktigt. Jag njuter av värmen i skuggan och får ibland sitta i solen och bättra på min bränna - jag är faktiskt mer brun än nånsin! 
"Livet i parken" är bra! :)


Häromdan satte jag mig faktiskt vid datorn en stund för att blogga, hade massor med inlägg i huvudet, men bebis behövde sin mamma mer så det fick fortsätta vara tyst ända tills idag. Jag vet att ni alla tre överlever lite tystnad!

Ja, Joakim är inte sig själv. Han verkar sjuk på riktigt, är lite slö, sover mycket, fast oroligt och vill gärna vara i min famn hela tiden. Men han har inga symtom, så jag gissar att det är värmen som påverkar honom så. Så, för hans skull önskar jag en sval dag, NU. Men med facit i hand kan jag lova att vi kommer ha minst lika varmt idag som i helgen. Jag ska jobba extra på att ha honom sval och hoppas att han snart mår lite bättre. Har ni några bra tips tar jag tacksamt emot dem!



Ha en bra måndag, så hörs vi snart igen! Puss!

Kommentarer
Postat av: Linda (E&E:s mamma)

Det enda jag vet som alla andra säkert oxå säger så är det att de ska dricka mycket, vara i skuggan, inte ha så mycket kläder och flera svala bad om dagen. Hoppas att något hjälper lite iaf o att vi får lite svalare dagar snart.

2010-07-05 @ 19:27:03
Postat av: Nettan

Hej Linda! :) Jag gav honom vatten i flaska idag och han verkade gilla det och han sov lite bättre efter det! Men svala bad har jag inte tänkt på - tack för tipset! :) Man är ju så himla inkörd på att man ska hålla spädisar varma, och akta dem för drag osv osv. Pust! :) Kram på dig!

2010-07-05 @ 20:38:58
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0