livet är härligt!

Jag är helt fascinerad över hur fantastisk sommar vi har! I natt var det till och med tropisk värme, eftersom termometern aldrig sjönk under 20 grader. Härligt!

Men, det är klart det finns nackdelar oxå, framför allt är min lilla pojke ganska besvärad av värmen, och har svårt att sova i ett alldeles för varmt sovrum. Jag baddar honom med blöta, kalla tvättlappar och ger honom kallt att dricka, och han klarar sig ganska fint. Men jag önskar jag hade en liten oas med lummig grönska, friskt vatten och skön skugga att bosätta mig i med honom!

Vi hade en väldigt trevlig kväll med grill, gitarrsång och härliga vänner igår. Vi kom inte hem förrän 23, och då hade Freja däckat i min famn en stund innan.

Så, både Freja o G ligger o sover än, fast klockan strax är 10. Jag ska snart väcka dem så jag får frukost nån gång!

Trevlig söndag på er! <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Visst är det en helt underbar sommar vi har??.... Nu har jag varit ledig i tre veckor och bara njutit. Nu väntar lite jobb och sen familjesemester! Verkligen härligt! Kramizar

2010-07-11 @ 16:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0