stort sovrum

Freja har haft så himla svårt att somna på sistone, även när hon verkligen vill sova har hon svårt att komma till ro. Hon är lite tudelad över om hon vill sova i egen säng, eller i stora sängen. Och igår när jag skulle natta henne fick jag plötsligt en ny idé - vi ställer in hennes säng i vårt rum! Sagt och gjort. Och ungen somnade toklätt på egen hand. Vårt rum är dessutom mycket svalare än Frejas rum som är sommarvarmt jämt. Så nu står det tre sängar på bredd där inne - totalt 3 meter säng!

Jag vet inte om lillebror gillade att ha syrran inne hos sig, men han har sovit bättre än på lääänge - bara två uppvak för mat och sen somnat om direkt! Jag tackar extra för det!

 
                           

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Mys!!

2010-07-09 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0