Fars Dag


Idag är det G´s dag! Och han firar det med att göra det bästa han vet - han ska jobba!

Nä, skämt åsido, jag är ganska säker på att han helst är med sin fina familj, men han är en riktig arbetsnarkoman. Jag kan ibland önska att jag bara hade hälften av hans moral på den punkten.




Freja hade tänkt ge sin pappa en fin ödla hon gjort i gips, men har nu ändrat sig och vill att vi ska göra ett fint kort till honom. Och det började vi med igår - och gjorde eget papper. Freja fick sån pysselpresent av sin kusin Tuva när hon fyllde år - tack, tack! :) Idag ska vi klippa o klistra till ett fint farsdag-kort.

Jag är glad att Freja är nöjd med att ge lite, och inte pratar om att köpa en massa. På mors dag skulle jag bli överlycklig om jag fick en fin ödla, eller vad som helst som hon gjort själv. 



Min pappa är i himlen, eller möjligen i helvetet, men jag tänker lite extra på honom idag! <3

Ha en fin dag alla fina pappor! <3



Kommentarer
Postat av: mamsen

Du är så härlig i ditt skrivande <3 är en mycket stolt mamma åt dig och tacksam att få vara det Älskar dig och din lilla familj <3<3<3<3<3 puss

2010-11-14 @ 12:10:15
Postat av: Natalie

Hellu!



Jag har trolldeg över sen jag pysslade härom dagen.. Tänkte om du och Freja ville ha den och pyssla lite? Synd å slänga liksom ;p

2010-11-14 @ 13:36:30
URL: http://missflinga.blogg.se/
Postat av: Veronika

Man vet ju att ni uppskattar sånt och kul att han får ett sånt fint kort:)



När är de dags att vi ska mysa lite?!?!



ha det topp. puss

2010-11-14 @ 17:09:11
URL: http://frulandstrom.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Tänker oxå på pappa en dag som denna <3 Saknar honom.

2010-11-14 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0