godmorgon söndag

Vi tänker ha en skön söndag! Lillebror vaknade 8.45 o storasyster 9.15. Skööönt. Och vi borde städa idag, men lusten saknas så vi skjuter det på framtiden.

Vi ska packa vårt julpaket, och det är skoj på riktigt! Jag lovar att visa o berätta mer senare!

Och så ska jag hitta en nytt matställe för katterna, det är faktiskt högprioriterat idag!

Och så ska jag fixa lite bland barnens kläder.

Massa pyssel hemma alltså, men vi ska ta en höstruskig prommis oxå. Frisk luft gör gott!

Puss på er! <3



Och igår mätte jag Freja, och äntligen har hon passerat en meter - och hon är dölycklig för det betyder att hon får åka elefanterna alldeles själv på grönan i sommar! Karusell är ju sådär lagom skoj.. :D

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ja, kattmaten har högsta prio!! Stackars min Joakim!!

2010-11-21 @ 14:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0