kråkungen

Joakim tränar krypning dagarna i ända o hamnar väääldigt ofta liggande på mage. Och knäppungen vägrar att vända sig från mage till rygg. Så han kvider o gnölar tills jag vänder på honom, eller sätter honom upp. Men nu är det inte längre så, och inte för att han lärt sig vända sig från mage till rygg. Nä, han har kommit på att han kan sätta sig upp alldeles själv! :D

Men det är bitterljuvt att min lilla bebis så snabbt blir stor. Klart att jag blir stolt som en tupp när han är så duktig o fin! Men det är oxå läskigt o lite ångestfyllt att bebistiden flyger förbi så snabbt!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Härligt med framsteg men kan förstå dilemmat, attans så tiden går!!

2010-11-08 @ 21:51:56
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Moster Lotta

Min underbara Jocke!! Världens goaste juh!

2010-11-08 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0