mysig, mjuk o go och len söndagkväll

Jag har suttit med barnen på vardagsrumsgolvet mest hela kvällen och klockan rann på utan att jag märkte det. Men barnen har varit supergoa och på TV:n har "Ensam mamma söker" o "Bridget Jones" rullat o spridit skön stämning. Barnen har precis somnat o klockan är 22! Jag ser fram emot en minst lika skön måndagsovmorgon! :)

Freja har trubadurat för oss med egna låtar; jag är vacker som en gumma och när jag vandrar över jorden. Riktigt fina sånger. Jag känner mig lugn, om visslarkarriären går åt skogen kan hon alltid satsa på att bli låtskrivare.


Här hade det kunnat vara en bild på trubadur-Freja, men eftersom min dotter envisas med att springa runt naken här hemma får ni nöja er med den här bilden på en småtrött sötnos!

Joakim har roat oss med att ta sitt första riktigt riktiga krypsteg!



Nu ska jag snart gå o lägga mig o försöka föreställa mig hur det ska bli att vara med i SvD imorgon! :D

Gonatt alla goa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0