Tråkigheter

Det enda jag egentligen har behov av att skriva om är det enda jag inte ska skriva om. Lite knepig sits. Men jag klarar inte att dela min ledsenhet o mötas av tystnad. Så därför blir jag tyst. Men jag vill inte att min blogg ska vara tyst för jag gillar den för mycket för det.


Freja har gjort sig förtjänt av en tråkig dag hemma och har därför både tv och dator-förbud. Och hon är såå rastlös. Nyss föreslog hon en kompromiss:

Men, mamma, om jag får sätta på datorn så kan jag spela ett tråkigt spel!

:)

Jag hoppas ni alla får ett extra gosigt fredagsmys och en härligt trevlig helg! <3


Kommentarer
Postat av: mamsen

Tänker på dig och känner med dig <3<3<3 Och hon är ju alltid alert på svar denna lilla lady <3<3<3<3 Älskar dig <3<3<3 er <3 <3 <3

2010-11-19 @ 14:10:13
Postat av: Natalie

Hejje! Jag hann ju inte med att kommentera det inlägg som du tog bort :/ Hann bara läsa jättesnabbt samtidigt som jag gick till skolan! Så nyfiken är jag på din blogg att jag t.o.m läser och går samtidigt även om jag har sjukt bråttom! =))



Freja har väl bara kommit in i den berömda Trotsåldern? Alla barn bråkar och jag tycker definitivt att du ska fortsätta fostra henne till att hennes känslor och tycker betyder lika mycket som en vuxens. Även om det blir bråk och tjafs så tycker jag att du ska fortsätta! För ett barn som inte vågar säga vad dom vill eller tycker är ju inga roliga barn! Jag vet att jag inte själv har några barn, men har ju nära relation till min systers barn och har ju även jobbat med barn (som hade behövt uppfostras lite igen, om man säger så :p)



Freja är en riktigt härlig unge som det bara lyser energi och utstrålning om!



Keep up the good work! =)



Kram

2010-11-19 @ 15:07:33
URL: http://missflinga.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Vad har hon gjort då?.....tror jag tycker du är en tråk-mamma idag :) Kärlek!!

2010-11-19 @ 17:52:47
Postat av: Linda

Det är för härligt när de börjar lära sig att kompromissa och prata för sig. Det är nästan så att jag låter Elias få som han vill när han kan argumentera för sin sak istället för det där otroligt enerverande gnället som nästan alltid kommer. Fick hon spela? Kram

2010-11-19 @ 19:42:59
Postat av: Fru Berglund

Hihi, hon är smart er fina Freja! :)

Jag förstår precis hur du känner att att mötas av tystnad. Jag tänker på min blogg. Jag har runt 30 stycken som regelbundet läser min blogg, men det är sällan folk skriver en liten kommentar. Du är en av de få som brukar göra det iallafall, hihi. :)

Jag har iallafal lösenordsskyddat, så då kan jag åtminstonde välja vilka som får gå in och läsa, det känns bra. Jag har kontrollen. Men en liten kommentar betyder faktiskt väldigt mycket. KRAM.

2010-11-20 @ 22:28:59
URL: http://www.mingoafamilj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0