dagen i bilder


Vi åkte buss..


..och hade en väldigt trevlig dag hemma hos våra goda vänner!


Jocke gick galant med bästa kompisens gåvagn - och fick t o m låna hem den!


Och när vi kom hem var det bara att snöra på Freja skridskorna, för alla braiga grannkompisar var ju på isen!

Freja däckade sen i soffan före sju. Joakim fick roa sig med sitt allra första bubbelbad:


Nu sover barnen gott, och mamman har fått lite datortid. Jag ska strax gå o lägga mig, och förhoppningsvis sova lite oxå. Och ja, syster, imorgon ska jag ringa barnläkarmottagningen och pusha lite. :)

Goddag o gokväll på er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Storasyster Lotta

suss gott kära syster! Kramar

2011-01-03 @ 22:17:06
Postat av: mamma

Oh va duktiga dom är Freja på skridskor och plutten med vagnen <3<3<3<3<3 puss

2011-01-03 @ 23:20:30
Postat av: Marlie

Joakim är verkligen min kärlek! Jag är såld på den där otroligt charmiga knubbisen :) <3

2011-01-04 @ 17:05:11
URL: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0