dum dag

Jag har en trött o dum dag. Laptopen har tappat den trådlösa uppkopplingen, och när jag felsöker så påstår systemet att det är en sladd som inte sitter i som den ska. Bra där - trådlösa uppkopplingar brukar innebära noll sladdar. Tack för hjälpen, liksom.

Ikväll tar vi i med hårdhandskarna med Joakim.

Välkommen femminutersmetoden.

Hej då all mänsklighet, moral, sundhet, kärlek, moderlighet och ömhet.


Tack för mig. Nu ska jag tvätta Frejas hår med diskmedel för andra gången idag.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Marlie

Haha knäppo barn.. Men man kan inte gå lita bli att skratta åt deras tokiga påhitt :) hoppas det ger med dog snart.



Jag hejar på dig ikväll! <3

2011-01-10 @ 19:22:45
URL: http://Marliie.bloggplatsen.se
Postat av: Fru Berglund

Hoppas ni redde ut läppglansen ur Frejas hår och att det går lindrigt med nya metoden ikväll. Tokjobbigt förstår jag.... jag ska tänka på er!!



KRAM! <3

2011-01-10 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0