Joakim o elaka metoden

Ni undrar kanske över hur det gick med Joakim igår kväll. Ganska bra måste jag nog säga.

Han somnade på tio minuter. Han skrek lite men var aldrig särskilt upprörd. Han vaknade några gånger på kvällen och för var gång var han mer o mer ledsen, och vi var inne hos honom mer än "man ska", men vi lyckades ändå med att han somnade om själv i sin säng. Vid 3-tiden i natt gav jag honom bröstet och han somnade om i min famn. Man kan inte kräva föör mycket på en gång.

Just nu står han i sin säng o skriker på mig, och jag ska strax gå in och stoppa om honom igen.


Jag känner mig ganska avstängd känslomässigt, men försöker tänka positivt. Det måtte bli bra i slutändan!

Det bara måste bli bra i slutändan. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Moster Lotta

va bra att det funkade.....men aaaajjjj mitt mosters hjärta......Puss älskar er!

2011-01-11 @ 11:30:20
Postat av: Marlie

Det kommer bli bäst i sluänden! <3

2011-01-11 @ 14:06:50
Postat av: Veronika

Du är super duktig. Och de kommer funka är jag övertygad om!!! Och han vet att du älskar han mest av allt ändå:) du vill ju bara sova så ni kan ha de bäst tillsammans!! Puss

2011-01-11 @ 22:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0