lite ditt o datt om vår dag

Vi har varit ute o åket skridskor. Det är faktiskt himla jättemysigt att ha en is alldeles utanför dörren. Vi trotsade vädergudarna en lång stund o stod emot snöstormen ganska bra. Men när Joakim sa ifrån var jag ju tvungen att lyssna och gå in igen. Vi har alla äppelröda o fina kinder, härligt!

Nu kan vi vara inne resten av dan o bara mysa helt utan dåligt samvete. :)

Enda kruxet är att kylskåp, skafferi, frys och fruktfat är helt tomma. Det är bara Joakim som har mat hemma.

Men, det löser sig sa kärringen som sket i vasken.

Och apropå det ska jag ta hand om en massa smustig tvätt nu!

Ha det gott, folks!



Ps. Jag såg att Anders Bagge ska vara med i Let´s Dance - det ser jag fram emot! :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Storasyster Lotta

Önskar så att jag hade hälften av din energi! Älskar dig! Puss!

2011-01-06 @ 13:38:24
Postat av: Nettan

Jag skulle tro att du har mer energi än jag, men vi lägger våra krafter på olika saker.. :) Älskar dig!Puss!

2011-01-06 @ 13:48:09
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0