min dag i siffror

95 - är antalet minuter som G fick sova längre än jag

4 - är antalet scones vi åt till frukost

26 - är antalet kronor jag betalade för mina reafynd på lindex, medan G o Freja röjde i pulkabacken

6 - är antalet barn som röjde här hemma i eftermiddags

27 - är antalet plåster som gick åt i barnens lek

3 - är antalet dörrar som vi knackade på i jakt på citronsyra för att göra ny lekdeg

11 - är antalet majskrokar Joakim knaprade i sig i väntan på middagen

19 - är antalet köttfärs-kebab-korvar jag gjorde till middag, och de gick åt som smör i solsken

3 - är oxå antalet gånger jag tvättade Frejas hår för att försöka få bort all läppglans, men jag lyckades ändå inte

8 - är antalet gånger Joakim vaknat sen han somnade för natten kl20

2 - är antalet timmar jag sov på soffan tidigare ikväll

323 - är antalet gruskorn som kliar i mina ögon just nu


//erkänner att Julia Roberts/ Erin Brokovic gjorde det snyggare


Kommentarer
Postat av: Storasyster

haha....jag säger ju det...med siffror kan man ha kul !! Puss

2011-01-10 @ 07:14:50
Postat av: mamma

Är du helt tokig tjejen hur hinner du och orkar <3<3<3<3 puss

2011-01-10 @ 09:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0