min morgonstund i bilder

Här är boven i dramat:

Han väckte mig vid halvfyra o trots seriösa nattningsförsök vill han inte sova mer.


Och hans söta storasyster vaknade vid fem och tappade all lust att somna om när hon såg att vi var vakna.


Granen står halvklädd o helplundrad och jag tycker att han borde få gå ut.


Freja kollar på barntv, jag bloggar o Joakim står här brevid o gnäller över att han inte får vara i min famn:




Katterna ligger på lur här inne alla tre o undrar varför de inte får ha natten i fred.

Och så, jag avbröt just bloggandet för att bevilja Joakim lite tillträde till min famn, och han tog tillfället i akt och somnade om. Så nu sitter jag här med en vaken, opigg men ganska glad Freja och tycker att nattlivet här hemma är lite för livat. Men jag ska nog smyga in i min sköna säng strax och sno åt mig lite välbehövlig sömn.


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Hoppas du/ni fick ett par timmars sömn till!



Sv. Nej han hade inte varit sjuk länge, var krasslig och hängig dagen innan, men från att han kollapsade till att vet. hade gett honom sprutan tog det 35 minuter. Ja, det är svårt att förbereda sig på att de en dag inte kommer att finnas, men kanske nödvändigt. Men du vet, en katt kan bli 20 år. :-)

Tack så jättemycket för din kommentar!

2011-01-16 @ 11:48:13
URL: http://namligen.blogg.se/
Postat av: mamma

Beundrar dig du har en ÄNGELS tålamod fast du aldrig får sova ut <3<3<3<3<3

2011-01-16 @ 12:40:59
Postat av: Nettan

Mamma, tack för att du är så snäll och tror det, men jag har ju verkligen noll tålamod.. :/ Puss på dig! <3 <3 <3

2011-01-16 @ 21:23:48
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0