skoj med paket

Vi fick hem två paket från H&M idag. Jag älskar paket och brukar slita upp allt och mannekänga för G. Och i flera år har jag försökt engagera Freja i det roliga med nya kläder, men hon har aldrig brytt sig. Tills idag. Plötsligt är hon lika ivrig som jag och vill t o m prova alla nya kläder:


Det var mest rea-fyndade sommarkläder i paketen, men lika skoj för det! Och vi längtar än mer till Kreta! :) 


Joakim var inte alls lika villig att prova sina nya kläder. 

Jag lyckades bara få en bild av honom när han nästan hade sin nya hatt på sig:

Min gissning är att han har växt ur hatten innan han blivit tillräckligt stor för att ha den på sig frivilligt! Tur att det finns solhattar med knytband! :)

Kommentarer
Postat av: Marlie

Såna Barbapapa kom hem till oss också :)



Härma på! :) jag har nog tagit efter dig en aning och härmat dig någongång.. Det är du och din blogg som fått igång mig igen :)



puss

2011-01-17 @ 22:31:08
URL: http://Marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0