sköna söndag

Idag ska vi ha en skööön söndag. Inga måsten, inga krav, inga planer. Skööönt!

Det är verkligen helt perfekt att ha tredagarshelg. Man hinner ju liksom med allt man vill så himla mycket bättre. Skippa sextimmars arbetsdagar och satsa på fyradagarsveckor istället, det är mitt tips!

Just nu sitter Freja o jag och äter upp det sista av lördagsgodiset. Det kallar jag skön start på dagen! ;)

G får sovmorgon o snarkar gott i sovrummet.

Joakim har sovit i gårdagens kläder. Vi var borta igårkväll och han var extremt jättetrött men vägrade somna där. Utan däckade på en sekund när vi väl kommit hem, vid halvtolv. Då kan man ju tro att han skulle sova liiite bättre eftersom han var extra trött. Men, nä, jag vet att inte låter er luras så lätt. Han sov faktiskt inte sämre, men precis lika dåligt som alltid. 

Nu ska ja fixa frulle! Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Puss på dig/er oxå <3<3<3

2011-01-09 @ 16:55:45
Postat av: Storasyster

Hoppas ni oxå haft en skön söndag. Vi har haft det bra. Nu är julen undan städad...skönt!! Längtar redan till nästa.... ;) Puss

2011-01-09 @ 20:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0