Trender i mitt liv

*att jag o G tar alla viktiga samtal per telefon - för IRL så är det ju alltid ett barn som kräver uppmärksamhet och det blir svårt att kunna prata fokuserat med varandra.

*att hemmet är fullt av barn jämt - vilket är toppen! Ingen är gladare än jag att Freja får leka massor samtidigt som jag kan vara hemma o inte behöver jaga iväg på ÖF o liknande för att hon ska hitta kompisar

*att jag börjar acceptera vintern! Faktiskt tror jag det är isen som G o Jonas fixat på vår fotbollsplan. Plötsligt finns det nåt skoj att göra utomhus trots att lekparken är översnöad. I morgon ska vi åka o köpa skridskor till mig o G oxå. Ska bli skoj att få åka lite - var väl i runda slängar 2o år sen sist!

*att jag är mer o mer social och faktiskt gillar att umgås med andra vuxna.

*att jag bloggar i punktform

Kommentarer
Postat av: Marlie

Skridskor? Modigt! :)



2011-01-07 @ 22:35:10
URL: http://marliie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0