JockeSöt

Jocke är sjuk. Han däckade med feber på eftermiddagen och vaknade för nån timme sen, alldeles kokhett och helt trasig. Så han fick en ipren och kvicknade till snabbt o lätt. Jag försökte förmå honom att äta något och det enda han vill ha är chips. Så han går runt här och äter chips, när han kommer till mig o piper. Jag gissar att han är törstig och erbjuder vatten på flaska, men han skakar bara på huvudet. Han vill ha tutt. Han har händerna fulla med chips, men tro inte att han tänker lägga ifrån sig dem inte. Men han är ju så söt så han får tutt ändå, och jag får chips över hela mig.

Tänk vad en sjuk liten får mammahjärtat att ömma. :)


Idag, innan feber o sjukt tog över.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej du!

Nu har jag lanserat den största tävlingen någonsin på bloggen! Nu kan du vinna EN VECKAS RESA TILL MADRID FÖR FYRA (!!) PERSONER!!! Hur underbart låter inte det?



Gå in på www.submit.blogg.se för mer information.



Om du tror att du inte har någon chans att vinna så tycker jag att du ska bli av med den tanken. För vem vet, kanske blir du den lyckliga vinnaren? Du förlorar ju ändå inget på att vara med ;)

2011-07-10 @ 20:58:20
URL: http://submit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0