filsofen Freja

Det är Joakims födelsedag idag, ett år gammal är han nu. Men det är inte därför jag skriver här, för det ska jag skriva mer ordentligt om imorgon när jag har tid och mindre grusiga ögon.


Men jag måste skriva ner en sak som Freja sa ikväll när vi låg o myste i sängen när hon skulle somna:

"Det har blivit en problem nu mamma för jag började tänka på vad jag ska jobba med när jag blir stor och då blev det alldeles för spännande, jag faktiskt spännandest i mitt huvud och då kan jag inte somna ju."

Min älskade dotter, ingen tänker som hon! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Tesan

Grattis i efterskott till Joakim! :)



Och du har rätt, vet nog ingen unge som har så många bra tankar som Freja. Det är så kul att läsa om :)

Kram

2011-03-14 @ 16:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0