min fina son

Joakim har tagit ett rejält växtskutt, känns plötsligt flera storlekar större, på alla plan.

Han har fått smaka potatis, och trots grimaser har han ätit med god aptit. Tyvärr har han fått småont i magen efter och vi har därför bestämt att avvakta lite med mat. Men han är väldigt intresserad o stirrar ner den som äter något. Och sträcker sig efter min mat när han sitter i mitt knä när jag äter.



Ikväll verkligen gapskrattade han med G. Och det var som om han skämtade på riktigt, busade som bara den.

Igår låg han på sängen med en leksak och jag såg honom tappa leksaken ner vid sitt ena ben, och jag skyndade dit för att hjälpa honom. Helt i onödan, för han sträckte sig lite och tog upp den själv - mitt framför ögonen på mig!

Och i lördags så vände han sig från rygg till mage för första gången, helt själv, helt på riktigt! Nu gör han det nästan på rutin! :) Och han är på god väg att vända sig från mage till rygg oxå.

Och ni skulle ha sett hur stilig han var på dopet, med vit skjorta och allt:

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Nu höll jag på att ramla av stolen....DOPET?!?!....men innan jag skrev något lästa jag fortsättning......hihi.....älskar er mest!!

2010-07-21 @ 08:43:57
Postat av: Hanna

Han är helt fantastisk! Jag ser honom lite som det nya livet, när min pappas tog slut.

Jag har inget liv längre när jag jobbar, men när jag nu snart blir ledig hoppas jag att vi kan ses! <3

2010-07-21 @ 08:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0