Hur tänkte de nu..?

Clas Ohlson använder små känsloladdade budskapspilar för att förstärka vårt habegär när vi läser deras julreklam. Och sånt får man ju leva med i ett konsumtionssamhälle som vårt. Alla företag försöker ju ständigt övertyga oss om att vi får ett bättre liv bara vi köper deras saker. 



Men, jag undrar hur de tänkte här:


Jag trodde att det var en sak som vi var överens om att hålla tyst om..?!

Kommentarer
Postat av: Natalie

hahahaha! Det är ju inte något man vill veta direkt, antalet kalorier alltså :p



Kanske är lille tryckfelsnisse som varit framme..haha

2010-11-22 @ 17:13:07
URL: http://missflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0