Mina fina barn - en bildkavalkad


Den här gulliga bebisen åt kattmat för första gången idag! Han var inte riktigt såhär glad när hans nästan hysteriska mamma tvättade munnen på honom.


Tjejen som plötsligt inte vill titta på TV alls - hon vill bara, bara spela på datorn.


Man kan tro att han knäpper händerna i bön, och kanske gör han det - vi hänger ju ganska mycket på kyrkans öppna förskola. Och som mamma skulle jag bli glad om han fann trygghet i kyrkan. De som känner mig vet att det är en kovändning, men man lär så länge man lever!


Gladaste ungen i hela världen! Igår var vi och stooorhandlade och han satt nöjd i kundvagnen i 1,5 timme!!!


Freja och hennes älskade Lilla Blå. Han ser kanske plågad ut på bilden, men jag vet att han spinner, knäppkatten. Freja önskar så att han kunde gå i koppel, men tyvärr så är det inte hans favvosyssla, han åker mycket hellre dockvagn!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Oh dom är bara för goa <3<3 Har du hittat nåt tips ännu <3<3 puss

2010-11-21 @ 15:35:01
Postat av: Nettan

Tack mamma! <3 <3 Du har fb-mail! Puss!

2010-11-21 @ 19:43:39
URL: http://tankerummet.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har väl hört att kattmat är nyttigare än skolmaten ;)

2010-11-22 @ 10:16:08
Postat av: Storasyster

Men vänta nu......jag missade just den kommentaren "finner tro i kyrkan"...nejnej...vi måste hjälpa dem finna tron i sig själva, endast då kan dem starka stå, oavsett vad som händer. Kram

2010-11-23 @ 12:59:52
Postat av: Nettan

Syster, jag håller inte med dig! Jag önskar att mina barn blir starka nog att förstå att de har ett behov av andra människor i sitt liv. Och att tro på sig själva är inget hinder för att tro på något andligt oxå. :) Kram!



Haha Linda! :D

2010-11-23 @ 13:18:17
URL: http://tankerummet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0