ett litet hej

Ville bara kika in o säga att det inte är troligt att jag bloggar idag heller. Båda mina barn har varit vakna sen före fyra. Således jag oxå. Och om ett par timmar får vi gäster. Känns inte lika skoj just nu som jag hade tänkt att det skulle kännas. Men det blir säkert bra.

Men jag har ingen lust att blogga. Jag är upptagen med att bråka med tvärtemotFreja, och försöka få bebis att pipa så lite som möjligt. Inte det mest stimulerande jobbet just nu. Och så har det alltså varit i ett par dagar nu.

Vi försöker ju lära Joakim konsten att sova, och han får MVG i delkursen somna själv. Men det lutar mot underkänt i momentet sova länge och vakna glad och utvilad.

Nu ska jag fixa frukost nr två till mina barn.

Trevlig fredag på er alla! <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad jobbigt :( Elias sov inte jättebra när han var liten heller (fast inte som Joakim, tror jag, har förträngt lite) för han skulle ha tutte hela tiden. När jag tillslut tröttnade o vägrade ge honom den på natten så började han sova bättre. Tyvärr så kan jag inte ge några garantier... Jag hoppas iaf att det ordnar sig snart så att du får sova. Kram

2011-01-14 @ 09:36:47
Postat av: Storasyster

Säg till om vi kan hjälpa dig kära syster!! Styrkekramar!!

2011-01-14 @ 11:27:21
Postat av: Hillevi

Då ska du inte göra det! Bloggeriet ska vara till lyst, inte tvång tycker jag. Hoppas ni får en buskul kväll, utan alltför mycket bus! :-)

2011-01-14 @ 20:45:34
URL: http://namligen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0