Företaget "Ta oss till centrum o uträtta några ärenden"

Idag ska jag ta mig till centrum med mina barn. Vi behöver uträtta några ärenden.

Freja fick en fin spargris av sin mormor i julklapp - tyvärr blev grisens liv inte så långt. Jag vet inte om Freja ville ha snabba cash, för hon `tappade´ den i golvet och han gick i ungefär 22 bitar. Nu ska vi i alla fall ta de snabba cashen och kolla om vi inte kan hitta en ny, prick lika fin liten gris i vår leksaksaffär.

                         

Freja fick oxå ett par snygga likadana-som-Wilma-stövlar i julklapp och vi skulle behöva kolla om de finns i en större storlek. 

Vi ska ha middagsgäster ikväll - farbror Peter o hans Eva ska komma hit. Vi behöver handla lite till det oxå.

Och så ska vi på bibblan, såklart.

Och allt det tar så lång tid att jag måste planera in både måltider, blöjbyten och sovpauser. Så, en enkel sväng till centrum är inte enkel utan bil med två barn. Det är ett smärre företag, och jag är en engagerad, målinriktad och sympatisk företagsledare så vi ser fram emot en trevlig dag!

Jag hoppas ni får en härlig dag oxå! <3


Kommentarer
Postat av: Veronika

Ja tror grisen finns på mio annars:( lycka till. Puss

2011-01-05 @ 09:20:26
Postat av: Storasyster

Ha en underbar dag du oxå! Puss

2011-01-05 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0