Min skrutt

Vi var i centrum en sväng och när vi skulle gå hem vägrade Freja klä på sig jacka, mössa o vantar. Ja, ja tänkte jag o lät henne gå ut utan i tron att hon snart skulle frysa och vilja klä på sig. Men döm om min förvåning när ungen gick hela vägen hem och hon verkade faktiskt inte frysa alls. Jag tror att utslagen bränner på hennes hud och att det helt enkelt är skönt att bli lite nerkyld! Stackarn! Mitt hjärta blöder för min skrutt och jag blir så himla frustrerad över att inte kunna hjälpa henne o bara ta bort utslagen. I morgon ringer jag läkare igen! och då får de banne börja forska i vad sjutton det beror på. Punkt.




Kommentarer
Postat av: Veronika

lider verkligen med henne vet hur jobbigt de är!!!puss

2009-10-12 @ 19:11:18
URL: http://frulandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0